Hakkımda

Hep bir hayalim vardı hala var bir yerlerde bir şeylere dokunmak istiyorum iyi bir şeylere #benimgücümhayalgücüm kendimce doğrularım kendimce bir hayatım var herkesinki kadar güzel bakabilmek ile güzel görebilmek arasındaki o ince çizgiden haberdar oldum olalı yazmaya başladım araştırmaya yeni şeyler öğrenmeye bakmaya bakabilmeye devam etmeye ve bunu hep taze tutabilmeye çalışıyorum üstelik hem zevk alıyorum hem de mutlu oluyorum 17 Aralık 1996 doğumluyum Ankaralıyım doğma büyümede buradayım. hiç bir zaman öyle çok okumayı seven biri olmadım olmakta istemedim tabi bununla da övünmüyorum lakin her şey de bir hayır olduğu gibi bunun da böyle olmasındaki hayrı görüyorum liseyi annemin zoruyla bitirmiş ite kalka ders çalışmış aslında çok zeki ama arkadaşlarına uyuyor diye toplantılar da dile getirdikleri o öğrenciydim ben marifet sanıyordum hatalarımı herkesin hep karşılaştığı cümleler abla ol anne ol öğretmen olursan büyüyünce evlenince şöyle olunca böyle olunca anlarsın yani demem o ki başa gelince anlıyormuş sun. başa gelmeyince söylenenlerin hepsi bir kulağımdan giriyormuş diğer kulağımdan çıkmadan unutuyor muşum bu kadar da umursamıyordum söylenenlerin gerçeklik payı var hala karşı çıktığım sevmediğim umursamaz olduğum konular var en tabii onları da onların zamanı gelince öğreneceğim

#benimgücümhayalgücüm le çıkıyorum bu yola ve güzel şeyler iyi şeyler diliyorum birlikte yeni ve güzel olan şeylere ...

Yorumlar

Popüler Yayınlar