Cilt bakımı



 Merhabalar 

   Bilenler bilir TRT1 de 80'ler diye bir dizi vardı hala yayında orada Ahmet (Şoray Uzun) ve Gülden (Ayşe Tolga) evlilerdi Ayşe Tolgayı gülden olarak ilk orada tanışmıştım zaten çok fazla TV izleyen biriside değilimdir . Eskiden ateri vardı radyo vardı küçük tv ler vardı şimdi sosyal medya dört bir yanımızı kuşatmış ve herkese her şeye yeter olmuş youtube dan para kazanmalar tüm hayatı orada yaşamalar falan aslında bir yandan çok güzel bir şey lakin bir şeylerin çoğu da zarar azında da olduğu  gibi neyse lafı çok dolandırmadan asıl diyeceğim şeye gelecek olursak böyle benim gibi çok makyaj yapmayı sevmeyenler doğallıktan yana olanlar doğal olurken güzel de görünmek isteyenler için öğrendiğimi buraya aktarayım dedim. Bir gün youtube da dolaşırken Ayşe Tolganın uzman estetisyen olduğunu öğrendim ve çok güzel kür uyguluyor domatesle pirinç ununu gül suyuyla sütü limon suyuyla aspirini karıştırıyor falan hem herkesin evinde var olabilcek hem zahmetsiz pratik hemde çok etkili linkini aşağıya bırakıyorum 
--
--
--
--
--
--
--
--
--
https://www.youtube.com/watch?v=FkCF9onmq2g

Yorumlar

Popüler Yayınlar